Matte C

Godkväll! Nu är ma C-provet avklarat, tjoho. Nästa vecka väntar biologi och veckan efter är det fysik, inte tjoho men men. Det gick ganska bra, hoppas jag! Det var tre svinsvåra uppgifter men resten var ganska jätteenkelt... eller? Konstigt prov! De fyra timmarna gick väldigt fort också, satt kvar grymt mycket längre än vad jag brukar göra och ändå kändes det som om det gick fort, och som om att det inte tog så lång tid med de svåra uppgifterna iallafall. Eller så gav jag upp för lätt, men skit samma.

Kom hem vid tolv, hade bara provet idag, så jag käkade med far, lyssnade in lite ny och bra musik och spelade Little Big Planet med bror, världens bästa spel! Närmare fem drog jag mig till Atletica för ett spinning+core-pass igen! Satan vad jobbigt det är, men hur bra som helst! Spinningen gick mycket bättre idag, fattade liksom hur det var upplagt och kunde anpassa mig lite efter det. Coren var extremt jobbig, precis som förra gången. Och jag är ändå rätt stark i magen, tycker synd om de som inte är det... Men att ligga med hälarna upp mot taket och sen göra massa magövningar på det.. nä det går bara inte! Måste träna på det alltså!

Nu ska jag läsa lite bloggar, äta aladdinchoklad som min bror just plockade fram och titta på någon westernfilm med far, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0