Lycka

Måste, med extrem lycka, få meddela att jag idag var på den sista fotolektionen någonsin och att jag numera är fri på måndags- och onsdagseftermiddagar igen, underbart! Och kommentaren "helt klart MVG, tillochmed högre än så, om det fanns ett sånt betyg, superbra!" satt inte heller helt fel! Åh, vad jag är glad!

Resten av dagen var också ganska jättebra. Började med att lyssna på lite engelskaredovisningar och sedan entermässa där man blev påprackad med massa kurskataloger, sen så blev det lunch på stan med fina tjejjor och sedan tillbaka till skolan för att skriva kemiprov. Gött att det är över nu! Hoppas att det gick bra, behöver verkligen det dära betyget... Stod å väntade på att Maddo skulle bli klar i typ en timme å då passade jag på att prata allt möjligt med gudarna, det var trevligt, de erbjöd sig att vara engelsklärare åt mig, roligt, haha!

Imorgon går jag upp 5.30 för sen bär det av mot Lund, ska bli väldigt roligt faktiskt, så nu tänkte jag köra världens slappaste eftermiddag å bara vara glad, bra dag alltså!


Kommentarer
Postat av: Anonym

brraaaa nepoo pepo

2012-03-07 @ 19:54:10
Postat av: Madde

Grattis igen! :D



Jag kommer aldrig acceptera mon kråksnok till näsa gud, sådär ser den inte ut!

2012-03-07 @ 20:35:09
URL: http://maddomaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0