Lördag

Hallå, har lite glömt bort bloggen, som ni antagligen märkt. Har både hänt mycket och ingenting men orkar inte rabbla sånt. Ikväll ska jag ut och äta med Börje, Em och kanske Lisen, mycket trevligt. Annars då? Jag tänkte bjuda på lite musiktips, en lördag som denna.

Mänsklig Värme, Krunegård! (ny skiva, måste bara lyssna in mig)
999, Kent! (underbart, från första början, ingen tvekan)
Need Your Love och Rabbit Hole, The Temper Trap (nytt, och de fortsätter vara grymma!)
Familjen (hej, tagga hultan alltså!)
We Are Young, Fun. ft Janelle Monáe (alltid på hjärnan)
Agnes Obel (fyller min sova-lista)  
En Hand I Himlen och Stockholm, Jonathan Johansson (förgyller Maggio-konserten i sommar!)

eller vad som helst annat som kommer till Hultsfred i sommar, den listan är rätt sjuk! Så jäkla bra det kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0