Cykla

Idag har jag cyklat som en galning! Först cyklade jag till körskolan, tog en lektion och klarade ett till teoriprov, sedan hem igen. Flyttade mina saker till mor, gjorde lite käk, tittade på ett Glee-avsnitt och sen cyklade jag till skolan. Vi jobbade med Shakespeareprojektet i typ tre timmar och sen cyklade jag hem, bytte om till träningskläder å cyklade ännu en gång till stan, till Atletica. Det blev ett spinn+core-pass, alltså ännu mer cykel! Fy, tusan vad jobbigt det var! Herregud... Märkte att det var ett tag sen jag tränade sånt här! Sen cyklade jag hem igen och nu orkar jag inte röra mig så bänkar mig i soffan å tittar på The Mentalist! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0