Aduana

Godkväll! Jag har verkligen inte tid att sitta här egentligen, har biologiprov imorgon och jag har inte börjat plugga än!!!!!! (skojjar inte, det här kommer inte gå bra...) Annars, idag så har jag varit svintrött, haft en jäkla huvudvärk, haft en nästan bortglömd körlektion, filmat barbiedockor till vårt grymma Shakespearearbete, haha, och varit på BodyPump! Träningen börjar gå bra nu, känns skönt! Huvudvärken försvann, jag blev pigg och jag la på några extra kilon på skivstången. Satan i gatan, vad tungt det blev, men jag klarade det! Nej, nu kallar celler, bakterier och virus! (inte på riktigt, hoppas jag, utan bara i boken!)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, alltid kul att underhålla med sanningen ;)

2012-03-20 @ 21:48:00
URL: http://maddomaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0