18

Herregud, nu är jag arton bast! Det firades med frukost på sängen, boule med klassen, skönsång på matten och en finfin födelsedagsfika men mina allra bästa vänner! Det blev några väldigt fina paket också, tack, tack och åter tack för det! Fina saker som jag helt hade glömt av att jag faktiskt behövde och ville ha, underbart, det är dem som är de bästa presenterna. Men bäst av allt med födelsedagar är att man förstår hur mycket man tycker om en del människor och man uppskattar dem på ett helt annat sätt, som man borde göra oftare! (och jag menar inte bara när man själv fyller år, utan när man firar andra också!)

Nej, nu är klockan lite väl mycket, imorgon ska jag upp tidigt (som vanligt) för att börjar redigera vår Hamlet-film. Tiden börjar rinna ut! Godnatt, kumpaner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0