This day, this month, this year

Har glömt av bloggen litegranna... (som vanligt!). Nu borde jag verkligen plugga fysik, har kursprov på onsdag, men jag orkar verkligen inte så jag sitter här istället och försöker leta lite jobb. Bra det också, iochförsig. Längtar till torsdag, då börjar "lovet", har ju förtusan pluggat halva jullovet (överdriv lagom) och den här veckan som gått alltså, herregud. Aldrig varit så trött i hela mitt liv. Hade iallafall biologiprov igår, det kändes som det gick riktigt bra också, för en gångs skull!

För att stressa till det ännu mer så ska jag börja i teorikurs på onsdag, på körskolan alltså. Och första körlektionen blir nästa tisdag, roligt. Inte direkt. Men behövligt. Att jag inte tänkte på att skriva in mig tidigare, pucko. Jag har ju kört i två år men det blir ändå svårt att få ihop alla lektioner som man ska gå på innan jag fyller. Får helt enkelt satsa på att ha körkortet i maj eller något, fast neej, jag vill verkligen ha det redan i mars. Jaja, får se hur det går.

Nu kallar fysikböckerna, trots allt. Fridens liljor, kumpaner.

(herregud, inser att jag inte tränat på flera veckor, skärpning!!!!!!!!!!!!)
(herregud igen, jag fyller snart 18, jag vill inte...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du myt om inte tränat på flera veckor. du tränade när jag var där ju.hihihihi kramis

2012-01-14 @ 18:57:38
Postat av: jenny

blogga då för faaaaaaan

2012-01-31 @ 08:48:22
URL: http://franswalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0