The Water

Det blev ingen nytta alls igår! Tittade typ fyra avsnitt Glee och låg i sängen mest hela dagen fast än det var sol och 5 plus ute! Varför gick jag inte ut? Eller det gjorde jag, vi fem gick jag och köpte hårfärg men då var solen redan påväg ner...

På kvällen hölls det frisör i Maddos badrum! Jent blev tuff i en ny frisyr och jag blev både blondare och korthårigare! Skönt att bli av med slitna toppar och kul att få en ny frisyr, nöjd! Tack, kumpaner!

Idag blir det mer nytta: försöker skriva klart engelskan, börja med kemin och plugga lite körteori! Hade gjort ett fint schema på vad jag skulle göra men det har jag redan brutit, så äh! Nu pluggar jag lite skyltar, inte så kul!

Imorgon börjar skolan... Ångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0