Studieplan, dö!

Hallåhallå. Sitter och försöker bestämma mig för vad jag ska välja inför trean, så jäkla svårt. Matte E? Matte breddning? Spanska? Kemi breddning? Biologi breddning? Estetisk verksamhet????? Projektarbete??????? HJÄLP! Panik, har ingen aning om vad jag vill läsa. De två mattekurserna och spanskan är nog redan bestämda, men ska jag läsa mer? Och estetisk verksamhet, hua, jag ryser av bara tanken, jag vill inte! Kemi eller biologi på projektarbetet? INGEN ANING. Ger snart upp.

Har iallafall bestämt mig för att inte åka med till Sälen, kommer ångra mig, men nu får det vara. Kanske blir det en Barcelonaresa senare i år, istället, och det vore ju inte helt fel! Nej, nu måste jag ta tag i det här! Adios, amigos!

Kommentarer
Postat av: Madde

Grym uppdatering!

2012-02-04 @ 15:05:58
Postat av: Anonym

åh ska du till spanien?? mandis pandis

2012-02-05 @ 18:25:38
Postat av: linnea

kanske, kanske, kanske :)

2012-02-06 @ 16:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0