Renässansen

Som rubiken så fint antyder så har jag svenskprov på renässansen idag. Kul att jag skippade plugget igår för några gleeavsnitt, bra jobbat! Men äh, det är bara ett G/IG-prov så det borde inte vara svårt... Fast med min historiekunskap så... Jo! Helvete, varför pluggade jag inte? Klantskalle!


Annat man kan tjura över: vi har ingen frukt hemma, jag har smått ont i halsen, mina martens passar inte längre, mitt hår är väldigt fult idag, jag har körlektion om några timmar, spanskprov på torsdag, har en engelskbok som snart ska vara utläst å jag har inte kommit någonstans, vi ska ha ett informative speach om en matematiker (PÅ ENGELSKA, FRAMFÖR KLASSEN! DÖ!) och mina byxor har spruckit igen... men idag så fyller mamma år och därför borde man vara glad och trevlig! So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0