Pokerface

Godmorgon! Igår spenderades dagen hos familjen Svensson, började med en stadsrunda och fika på stan med Evelina, sedan skridskor med henne och su padre (hennes pappa, för er som inte läser spanska) och sedan "När då då?", god mat, melodifestival och alldeles för mycket godis med hela familjen! Bra dag! Nu har jag kollat ett Glee-avsnitt, igen... Måste sluta med det, borde istället börja läsa engelskboken som ska vara utläst till fredag, gött att jag måste läsa 50 sidor om dagen från och med nu. (Jag är fet-långsam på att läsa..).

Nu ska jag ge mig ut i snön och dimman, och allt vad det är, för att handla lite mat, känns väldigt vuxet. Måste plocka ner tvätten också... 100 vuxenpoäng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0