Nolltrefem

Lördag, och snart slut på lovet, panik! Igår var en stressig dag, gick upp hur tidigt som helst för att ta en simtur med mor min, sedan gick jag hem. Åt lite frukost och tittade några Glee-avsnitt, efter det blev det dubbel körlektion, halvtråkigt att köra runt i stan i 80 minuter och rabbla regler, och sedan mötte jag upp Evelina på bibblan och läste lite fototidningar i väntan på att klockan skulle bli halv fem. Då gick vi ner till stationen, där Jenny väntade, och tog tåget till Halmstad för att gå på Livekarusellen och hejja på Fragile! Blev en del rock, lite fika och lite kaos i form av Jennys panik över att vi skulle missa tåget, haha herregud, hon slog och skrek åt den stackars biljettautomaten! Men vi hann, såklart, och sedan dansade Jenny och Eva trans på tåget, halvt pinsamt men kul!

Nu ska jag försöka göra någon nytta med den här lördagen, kanske övertala någon polare att färga mitt hår (väldigt nyttigt...) eller packa upp lite väskor som står på golvet och tar plats! Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

mandis lov preciiiis börjat hihiih

2012-02-25 @ 11:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0