Hola amigos!

Sitter på lagom rolig fotolektion och har ingenting att göra. Då tar man fram spanskan, tjoho! Idag vart det kortdag i skolan, slutade halv tolv, underbart! Gick hem, bravo Linnea! Nu ska det för tusan bli ändring på mina dåliga tränings- och matvanor! I morgon kör vi på kettlebell, eller? Men först en svinlång och jobbig dag i skolan... Jaja, det ska nog lösa sig! Nej, nu tror jag nog att jag måste vända mig om och lyssna på lärarens prat, hehe.

Adios!

Fick förresten tillbaka fysikprovet idag, pjuh, det gick bra! 3 poäng extra hade gjort susen, mmenmen, jag är nöjd! Äntligen är det klart med fysik A!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, underbar kommentar hörredu!

2012-02-06 @ 17:14:13
Postat av: rebecca andersson

Fin blogg söta du! (:

2012-02-06 @ 19:33:09
URL: http://beccabacken.blogg.se/
Postat av: jenny

kan se den om och om och om igen, bästa filmen!

2012-02-06 @ 22:23:21
URL: http://franswalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0