Ejemplos

Hola! Gårdagen var en jobbig jäkla dag, 8-16 plus träning och körteori! Kom hem halv åtta, borde ha pluggat, orkade inte det, satt och väntade på att mor skulle komma hem och det gjorde hon inte förrän halv elva och sen kom jag på att jag var tvungen att göra massor med grejjor så det blev kaos och alla var sura, får fixa allt idag istället!

Idag är det spanskprov som gäller då, kan ju hoppas att det är lätt för jag har ju knappt pluggat, och sen ska jag hem och baka macarons till mamma, kul! Snart åker hela familjen till Sälen och lämnar mig ensam kvar i isen, lagom kul, men nu får det bli så, kan inte ångra mig igen.

Nu tänkte jag köra lite sista-minuten-plugg, hörs!

Kommentarer
Postat av: jenny

läser jag linnea är ensam hemma?

2012-02-09 @ 13:22:50
URL: http://franswalter.blogg.se/
Postat av: linnea

yeees

2012-02-09 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0