Don't say I didn't told you so

Jag lyckades igen! Med att inte lyckas, alltså. Det höll väl i en månad, ungefär. Knappt. Herregud, vad kass jag är. Men nu har mina polare klagat och svurit åt mig, så nu får det bli ändring!

Idag har jag hjälpt min syster att städa ur sin garderob (och fått något nytt plagg till min!), haft en tråkig dag i skolan som Madde gjorde ganska mycket bättre med sin musik, haft ett engelskprov (rätt, Madde?) som gick bra, tagit mitt pack och flyttat till mor och ätit för mycket jordnötsringar. I morgon blir det bland annat middag och melodifestival hos min goda vän Evelina, men nu blir det nog några Glee-avsnitt!

Ha det gött, grisakött! (fy, vad rått)

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, ja det är ren svenska! Kör hårt med bloggandet nu förbövelen!

2012-02-04 @ 08:45:10
URL: http://maddomaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0