All the words

Idag hade vi en enda lektion, bokprov! Började ett och slutade två, gött kött! Så igår var Jent och Eva här. Vi åt thai som jag lagade, fruktsallad som jent å Eva gjorde och sen kollade vi massor med tv! Jent stack tidigt till skolan idag men jag och Eva fixade en rejäl brunch till ett par Glee-avsnitt och lite läsning av böckerna vi skulle ha prov på. Kan lova att det var lite halvtrassligt att göra bokprov på en bok där man läst 140 av 300 sidor... Men det löste sig!

Nu har Evelina och Madde hämtat sina saker och lämnat mig så nu är huset tomt igen, men jag ska nog käka och titta På Spåret med storasyster och hennes pojk ikväll, så det blir nog bra ändå! Imorgon hänger jag med de upp till Borås för å hälsa på farföräldrarna också, blir toppen! Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0