NYSTART

Men hallå där, vänner! Satt och försökte skriva ett brev på spanska när jag hamnade här och kom på att jag saknar det lite ändå, så ja, varför inte? Nu är jag tillbaka (kommer knappast att stanna för alltid, men ett litet tag ska jag nog klara det). 
 
Har haft världens bästa sommar med hultsfred, konserter, jobb, hajk, wow, sena kvällar, god mat och under den tiden har jag bott i en fin, liten, gul stuga med mina allra bästa vänner. De som inte bott där har kommit och gått som de själva velat, sovit på soffan och förgyllt sommaren ännu lite mer. Det var sorligt att plocka ihop våra saker och återvända till föräldrahem, skola och rutin igen, men sanningen kan vara hemsk, som en fin människa sa till mig. Haha, jag orkar inte med kryptospråket!
 
På tal om språk så har jag en hög med skolarbete att ta tag i. Vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: Madde

Woho! Äntligen! Grymt!

2012-08-28 @ 16:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0