Elephant Gun

Godmorgon! Idag har jag en enda lektion, historia, och den börjar inte förrän 12.20, så här sitter jag i sommarklänning i ett kallt hus och försöker skriva ett brev till min nya svenskalärare, svårare än man kan tro. Blev ett kärt (haha, sure) återseende på tandregleringen idag, sådär två och ett halvt år efter att jag tog bort tandställningen. De ville kolla mina två mjölkisar, som mådde prima, så de får jag förhoppningsvis behålla i 30 år till. Woho, lättnad! 
 
Nu ska jag lyssna på Beirut, i eftermiddag ska jag fika med mina kamrater, ikväll ska jag ha en vilodag från träning och imorgon ska jag fira far som fyller 47 bast. Sålänge kan du slå upp sida 10 i Varbergsposten och spana in mina klasskompisar som pratar om skolmat, alltid trevligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0