White christmas

Ja det kan man ju drömma om.... Tråkvinter! Men idag var det iallafall rätt kallt (okej, en grad kanske?)... I morse drog jag, Eva, Maddo å Jenny till Göteborg. Planeringen var: julklappsinhandling, Frida Kahlo-utställningen och Liseberg. Vi hann inte med Kahlo så det blir kanske en annan gång, vill verkligen dit! Iallafall, fick alla julklappar klara! Handlade upp en hel del pengar, hehe, en del som inte ens var mina, usch. Nä men får väl jobba ihop dem här hemma eller nåt;) nu har jag sådär hysteriskt ont i fötterna att jag vill skrika! Oj, kanske inte SÅÅÅ ont, men nästintill, och jag är redigt trött, vi har förtusan gått runt i över 12 timmar! Godnatt på er folk, imorgon blir det paketinslagning (längtar) och kemiplugg (längtar inte...)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0