Mot FO!

Nu drar jag snart till FO för att fira lite jul med polarna! Byter ut julmaten mot hemmagjord pizza iochförsig, men klappar och glögg blir det!


Idag har jag träffat Johanna som är hemma på besök, trevligt! Vi strosade runt på stan en stund å sen gick jag å Amanda till Victorins för å ta hål i öronen, så nu är jag nästan lika hardcore som Maddo, haha. Tog två nya i högra örat, längtar tills jag kan ta ut de fula blingblingstenarna å byta ut de mot två små fina guldringar! Nedräkning på 6 veckor nu då! Yyyeah! Nej nu ska jag fixa iordning mig litegranna å packa julklapparna! Hörs!


Kommentarer
Postat av: jenny

found yaaa

2011-12-28 @ 10:39:03
URL: http://franswalter.blogg.se/
Postat av: linnea

gööttttt

2011-12-28 @ 12:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0