Hur länge tror du att längtan kan växa?

Hola amigos! Spanskaprovet gick bra, tror jag! Ljudet krånglade så vi slapp hörförståelsen, göttttt! I morse var jag hos ortopeden och han fixade till mina inlägg lite granna, känns bra. Han tyckte i och för sig att jag borde göra riktiga fotavgjutningar men det kostar pengar och sådär så jag testar såhär sålänge! Testar kanske en promenad imorgon också, vill börja springa NU men benhinnorna tar emot... Äh.

Eftermiddagen spenderades på Leninbadet med nästan alla tjejer från klassen, trevligt, trevligt. Sedan hoppade jag på bussen hemåt, deppade för min tomma plånbok och mage, och lyssnade på lite Bon. Nu borde jag äta, plugga och packa men orkar inte något utav det. Fast äta ska jag, och packa. Men plugget kan ju gå och dö. Ha det gött, bröder!

PS. Enligt iPredict så; är jag med på nyheterna kl 21 ikväll, kommer jag bli uppäten av en drake, hatar någon i min närhet mig, kommer dagen imorgon bli bra och så stinker mitt liv som rutten ost (3e gången nu, börjar snart tro på det!). Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0