Hjärtat som skulle bli ditt på nåt vis

Hallåhallå!
Idag har jag svinigt ont i ryggen! Har stått upp hela dagen, strök tonvis med tvätt och bakade både biscottis och cupcakes imorse, hujedamig. När jag kom hem från skolan strök jag ännu lite mer tvätt och sen kom jag på att jag hade glömt kemi-boken i skolan, gött linnea, det är ju prov på tisdag och jag har inte börjat plugga än!!!!!! Gah. Snäll mor hämtade upp mig och vi skyndade dit, väl där var det låst, typiskt. Men just när jag skulle gå kom en lärare och jag kunde smita in, tur!

Nu har jag överraskat la familia med fika och mor blev överlycklig över tvätten, kul! Orkar inte träna idag, ryggen tar emot och har inte tid! Nu måste jag verkligen plugga, men känns inte som om det är nån idé egentligen, hej G.

PS. Idag säger iPredict; att jag snart ska bli kysst av min livs kärlek men sedan ångrar iPredict sig och säger att det visst var till någon annan..... Sen sa den att jag är vacker och att har en underbar själ, även där ångrade han sig och sa att jag sög. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0