Goder afton!

Herregud, hur ska det här gå? 5e bloggen nu kanske? Vi får se hur länge den här överlever! Iallafall, den här bloggen är mest till för mig själv som en tränings- och matlogg. Har försökt med funbeat, vanlig kalender, telefonen.. ja, allt, men jag tröttnar lika fort! Kanske är det roligare med en blogg? Får se, jag ger det iallafall ett försök!
Idag har det inte blivit någon träning, känner mig lite halvkrasslig och spanskaprovet på torsdag känns viktigare! Men bra mat har det väl blivit, kör ett litet godis-och-kak-förbud veckan ut, har levt på socker de senaste veckorna så det var väl på tiden.... Nä, istället blev det äppelbitar, yoghurt och en kopp te som mellanmål och macka och clementin till kvällsmat. Göttttt. Nej, nu är klockan alldeles för mycket (gah, vad tidskrävande det är att fixa stilmallen, och det blev inte ens snyggt!), har som mål att lägga mig innan tio men det gick ju bra.... äh, sovmorgon imorgon ändå! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0