Dan före dan

22a december. Känns rätt konstig att säga det med tanke på att jag har noll julkänsla trots att jag drogat julmusik, bakat julgodis å ätit julbord i snart en månad! Igår var det avslutning, och det bästa av allt- vaknade upp och såg att det var vitt ute!!! UNDERBART! Men ja, avslutningen var mysig med julklappslek, popquiz (notera att jag klarade 2-poängsfrågorna, yeahh), gofika och kyrka! Vår klass var lagom trevlig och sprang hem direkt efteråt, hann säga hejdå till två pers av tjugosex, gött... Eftermiddagen var kaos och jag var förbannad på allt och alla. Sedan pratade jag, Maddo, Eva å jenta strunt tills halv två å så somnade vi Evas chillestuga. Nu har jag varit på kungsmässan å tjurat för att inga kläder passar. Goddag, oväntat! Nej, nu ska jag ta tag i det här å reda ut allt bråk, orkar inte ha det såhär!


Förresten, min syster kom hem igår, å stannar till januari, så nu ska jag käka potatismos, hehe. Hejdå, och förlåt för neggo-inlägget!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihih potatismos nepo :') och ostbågar och korv och tacos och majs. och du. och gömme. hihihihih

2011-12-22 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0